Центральний офіс

Офіс

Ми фармацевтична компанія “Київфарм”, успішно працюємо на фармацевтичному ринку України з 1999 року і наразі наша мережа включає 47 аптек у Київській, Житомирській і Чернігівській областях.

 

В зв’язку з активним розвитком та збільшенням об’ємів виконуваних робіт запрошуємо до співпраці Економіста (контролінг).

 

Наші очікування від кандидата:

  • Досвід роботи економістом, фінансистом з управлінського обліку в торгівлі від 2-х років;
  • Відмінне знання і розуміння принципів управлінського обліку;
  • Знання принципів побудови управлінського обліку в 1С УТ/УПП; Знання Excel на рівні просунутого користувача, відмінне знання 1С 8.3 УТ/УПП;
  • Вища освіта.

Чим буде потрібно займатись:

  • Ведення управлінського обліку в 1С 8.3., УТ/УПП;
  • Оприбуткування та проведення актів виконаних робіт в управлінській базі; Оприбуткування матеріалів, НМА та списання; Авансових звітів та ін.;
  • Контроль повноти, своєчасності та достовірності відображення інформації в 1С 8.3.: УТ/УПП Участь у постановці завдань з автоматизації управлінського обліку 1С 8.3.: УТ/УПП.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня;
  • Конкурентний рівень заробітної плати, своєчасність виплати;
  • Комфортний та затишний офіс на Виноградарі, графік роботи: пн – чт з 9.00 до 18.00, пт до 16.50.
  • Внутрішні соціальні програми;
  • Складні і одночасно цікаві задачі, участь в реалізації нових проектів компанії.

 

Якщо Вас зацікавила наша вакансія відправляйте резюме, якщо виникли додаткові питання обов’язково телефонуйте (093)365-49-46 Юлія.

 

Ми фармацевтична компанія «Київфарм», успішно працюємо на фармацевтичному ринку України з 1999 року і наразі наша мережа включає 47 аптек у Київській, Житомирській і Чернігівській областях.

 

В зв’язку з відкриттям вакансії запрошуємо до співпраці Начальника відділу продажів через альтернативні канали.

 

Чим буде потрібно займатись:

  • Побудовою системи співпраці зі страховими компаніями, корпоративними клієнтами, бюджетними установами.
  • Залученням СК, КК та бюджетних організацій до співпраці.
  • Забезпеченням та контролем виконання планових показників (обєми реалізації ЛЗ, контроль витрат).
  • Забезпеченням вчасного розрахунку СК згідно рахунків та договорів.
  • Організацією роботи координатора.
  • Звітністю.
  • Виконанням стратегічних КPI компанії.

Наші очікування від кандидата:

  • Досвід співпраці зі страховими компаніями та корпоративними клієнтами від 2 років.
  • Вища медична / фармацевтична освіта.
  • Вміння проводити переговори.
  • Досвід роботи з програмним забезпеченням АНР 1С, користувач MS Office.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня.
  • Конкурентний рівень заробітної плати, своєчасність виплати.
  • Комфортний та затишний офіс на Виноградарі, графік роботи: пн – чт з 9.00 до 18.00, пт до 16.50.
  • Внутрішні соціальні програми.
  • Складні і одночасно цікаві задачі, участь в реалізації нових проектів компанії.

 

Якщо Вас зацікавила наша вакансія відправляйте резюме, якщо виникли додаткові питання обов’язково телефонуйте (093)365-49-46 Юлія.

Форма зворотнього зв’язку