Центральний офіс

Вакансія «Бухгалтер по нарахуванню та виплаті заробітної плати»

Вимоги:

  • вища економічна бажано,
  • досвід роботи в аналогічній посаді в роздрібній торгівлі не менше одного року,
  • володіння програмою 1С:8 – обов’язково, УТ – бажано,
  • активний та впевнений користувач Ехсеl.

Обов’язки:

  1. Веде облік нарахування та видачі заробітної плати працівникам підприємства.
  2. Забезпечує складання на основі даних бухгалтерського обліку звітів та подання їх до контролюючих органів стосовно нарахування заробітної плати та податків на заробітну плату та використання робочого часу співробітниками підприємства.
  3. Зберігає бухгалтерські документи, оформлює їх у відповідності із встановленим порядком.

Умови роботи:

  • соціальні гарантії згідно КЗпП (24 денна оплачувана відпустка, лікарняні ) + корпоративні соціальні програми;
  • достойний рівень та своєчасна виплата зарплати;
  • графік роботи: Пн – Чт: 9.00-18.00, Пт: 9.00- до 16.50;
  • комфортний і затишний офіс в районі жилмасиву Виноградар.

 

Вакансія «Програміст 1С»

Чекаємо в нашій творчій команді додаткового програміста 1С.

Вимоги:

  • досвід роботи в аналогічній посаді від 2 років
  • знання конфігурації 1С:8.2 (УТ, ЗУП)
  • успішний досвід розробки та впровадження модуля “управлінський облік”
  • знання основ бухгалтерського, управлінського обліку.

Обов’язки:

  1. Супровід, підтримка і контроль функціонування системи 1С 8.2
  2. Доопрацювання конфігурації «1С: Управління торгівлею»
  3. Консультування та навчання користувачів 1С 8.2

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування, повна зайнятість
  • ринковий рівень заробітної плати та її стабільна виплата
  • корпоративні соціальні програми
  • графік роботи: Пн – Чт: з 9: 00-18: 00, Пт: 9.00 до 16:50
  • район роботи – Виноградар.

Менеджер з розвитку мережі

Обов’язки:

  • розробка та узгодження технічного завдання на об’єктах, які вводяться в експлуатацію;
  • контроль дотримання термінів, обсягів і вартості робіт на об’єктах, які вводяться в експлуатацію;
  • організація підведення зовнішніх комунікацій постачальниками послуг і оформлення договорів з постачальниками послуг (інтернет, телефон, охорона, електроенергія, вода і т.п.)
  • підготовка і проведення відкриття нових аптек;
  • формування звітності.

Вимоги:

  • досвід роботи менеджером з розвитку мережі в аптечному або продуктовому ритейлі від 2-х років;
  • реальний успішний досвід відкриття торгових об’єктів в затверджені терміни;
  • відмінні комунікативні навички;
  • проактивность, націленість на результат, гнучкість, стресостійкість.

Умови роботи:

  • соціальні гарантії відповідно до законодавства;
  • ринковий рівень заробітної плати, стабільна і своєчасна виплата ЗП;
  • відрядження в межах Київської області на службовому авто;
  • реальна можливість підвищити професійний рівень шляхом участі в цікавих проектах масштабування мережі і розвитку Компанії в цілому.

Прохання надсилати Ваші резюме із зазначенням очікуваного рівня заробітної плати.

Форма зворотнього зв’язку